Solen, SPA & musik.

Det var väl ngn vecka sen sist man såg den. Vart riktigt deprimerande faktiskt. Man blir så omotiverad om det bara ska vara mörkt.

Ska snart ner mot Språkan där jag o Sarah ska sitta o läsa. Måste sätta fart med det här ordentligt nu om man inte ska behöva sitta hela helgen.
Efter det ska jag på SPA på Anemonens Kroppsvård. Blir ansiktskur, bodyscrub med massa härligt gojs o sedan ett kurbad med vit lera. Mmmmaaa vad skönt det ska bli! Fick det e i julklapp av Andreas förra året men tyckte att nu var det dags att gå :)

-----------------------------------------

På konsertagendan ser det för närvarande ut såhär:
Oasis på Skandinavium 25/1 bokat. Blir med Andreas, Sarah o några till.
Anna Ternheim på Konserthuset bokat med storebrorsan.

Sedan går jag o e bitter över att jag inte kunde gå o se Tiger Lou igår, att vi inte såg Johnossi (som jag iofs såg i somras) förra veckan lite grann. Hmm.. säkert massa fler jag hade velat gå på. Men jaja, två bokade e ju ngt o se framemot iaf!

Nya plattor sitter jag också o suktar lite smått över... Oasis, The Killers, Anna Ternheim, Tiger Lou o så var det nog några till. Åååh... musik.

Dagens låt: Anna Ternheim - What have I done.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0