Nu får det bli sängen.

Dagen spenderades i Varberg med Manisha, skickade in ett arbete o satt sedan o pillade på exet. Jaja, så roligt eller snuskigt som det låter är det inte utan vi satt mest o filurade över vårt examensarbete som vi ska göra.
Tillbaka i Göteborg igen fick det bli en tur till Ica för att slösa lite pengar på nödvändigheter. Sen har jag faktiskt mest tagit det lugnt, vart så himla trött. Kvällen avslutades fint med att sitta i soffan under en filt med duntofflor på o en värmekudde på axlarna, en kopp tea o hjortrontryffel som jag fått av Maria o Johan :)

Nu ska jag gå o lägga mig, imorgon blir det ner till Varberg för föreläsning tillsammans med ettorna i sponsring, vi hade ju lite ont om den varan förra året så nu får vi möjlighet att vara med på deras.


Åre chokladfabriks hjortrontryffel

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej duuu! Yep! jag e me en blogger! skoj, då ska jag hålla utkik här me då! skoj o läsa som du säger! =)

Lycka till med plugget! Vi ses!

2008-11-26 @ 13:19:29
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0