Mysiga helg

Har  vart en jättemysig helg. I fredags var det först föreläsning o när jag kom tillbaka till Gbg så gick jag o åt scones med Carro. Fina vän. Blev sedan hem ett par timmar för att sedan göra mig iordning igen o åka ner till Linné. Skitjobbigt att komma hem emellan man ska göra saker, man blir ju så himla slö.
Åkte iaf ner o piggnade till ngt på vägen. Mötte upp Natta o gick till Casa Nostra där vi skulle ha vår dejt. Mm, så god mat dom hade! Gnocchi Primavera (ehrm, stavning) blev det. Mmmmumma! Riktigt skoj hade vi! Inte behövdes det ngt vin på vårt bord för att fixa det inte! Fast lite fick det bli ändå ;)

Igår hade jag en jätteslapp dag med Andreas bara. Pratade, promenerade, lagade mat o såg på film. Lovely.

Idag åkte jag ner på stan o träffade underbara mamma. Hade ju en del att köpa innan resan så det blev nägra timmars shopping. Blev ett par chinos, en tröja, en klänning, en bh, pumps o två väskor :) Fiiint. Söta mamma la ut lite också till på tisdag då pengarna kommer. Nu blir det nog en rätt slö kväll... behöver skrva en story för skolan, men det står helt still i mitt huvud :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0