Mörkret

Det är mörkt ute. Precis så mökt som det är ganska mycket per dygn den här årstiden. Det är också mycket plugg. Argentina om lite drygt två veckor så måste jobba på så jag får gjort en del innan dess. Ibland blir humöret lite lägre och man känner att man bara vill lägga sig i sängen o liggar kvar där några dagar. Men så kommer det små saker som gör att man blir gladare. Man har ju egentligen den där styrkan inom sig, att fortsätta liiiite till trots att man är trött och det är jobbigt. Det går för att det helt enkelt måste det.
Blev en liten tupplur för att snart laga lite mat o sedan plugga lite.

Ja, resfebern börjar innfinna sig lite grann. Ja, jag vet att folk kanske tycker att jag tjatar om resan men hey, det är faktiskt en ganska stor grej för mig. Har aldrig varit utanför Europa innan så det här blir mitt äventyr och folk, inte bara jag, har ju en förmåga att prata om det som pågår i sitt liv. Det är ju lite så det funkar och det är roligt. Långrandig o tjötröv om exakt samma sak hela tiden kanske man vill undvika att vara, men det är inte alltd så lätt ;) Så.. ja, jag kommer förmodligen hinna nämna det några ggr till :P

Dagens låt: Glasvegas - Flowers & Football tops

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, är ju nästan mörkt jämt. Men just nu skiner solen så det gör en lite gladare :)



Tack för tipset...ska skickade det vidare till "tomten" ;)

Nu ska jag gräva ner mig i plugget igen.

2008-11-20 @ 10:12:02
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0