Läsande i ett soligt Göteborg

Gick upp tidigt o pressade lite apelsiner som jag sörplade i mig med Andreas innan han gick till jobbet. Tog det sedan hyffsat lugnt innan jag åkte ner o mötte Sarah vid Järntorget. Första dagen med tjocka vinterjackan för den här vintern, ååh så varmt o skönt det var. Såg lite smått ut som en boll, men det funkar väl..? :P
Vi gick ner till Språkcafét vid Esporantoplatsen o slog oss ner med varm dricka o våra böcker. Vid lunchtid gick vi ner  till hamnen o åt en baguette i solen, fint med picknick i november ;) Blev sedan tillbaka till cafét där vi satt o läste till typ 17. Skitbra ställe verkligen! Ljust, rätt lugnt, bekvämt o humana priser. Duktiga vi varit idag. Gick sedan o hämtade ut Sarahs glasögon, köpte hårnålar o en väldigt söt rosa mask med spets, som jag ska ha på resan så jag kan få lite mörker o sova på planet bl a. Glömde plånboken hemma idag, var nog fasen första gngen, så nu blir det att föra över pengar till Sarah som var så snäll o betalade idag :)

Ikväll e det Grey's som gäller. Får se om jag läser ngt mer. Imorgon blir det Varberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0