Kallt

Så himla kallt ute. Hellre än regn får jag ju nog säga iofs, men ja.. det blir nog en kall vinter. Idag var vi nere i Varberg för lite föreläsning då. Efter det satt jag med Manisha o pratade om vårt examensarbete lite o åkte sedan hem. Skulle bara vila lite men slutade med att jag somnade o vaknade nu. Ska nog försöka läsa lite men kanske gå ner o köpa lite mat först.

Imorgon blir det Skåne. Jag o Sarah åker ner vid 11.40, ska sitta där nere o plugga lite innan också Andreas kommer ner. Blir nog en lugn kväll nere i Landskrona med middag o gött. På lördag åker vi upp till Helsingborg o fikar o shoppar lite innan vi åker över till Helsingör. Blir väl att vi är där lite för att sedan ta tåget ner till Köpenhamn där det förhoppningsvis blir shopping, strosande o lite partaj. På söndag är det sista matchen för säsongen så den ska ses (lite syftet med resan) o innan dess lär vi vara i Helsingborg på diverse pubar antar jag.
Självklart ska det ätas winerbröd i Danmark också! Ska bli en rolig helg!

Kommentarer
Postat av: Lillan

blir nog inge skåne för mej. om ja slutar 12 så hinner ja precis ner bara till matchen... känns lite långt att åka ensam i en bil... blir för dyrt =S

2008-11-07 @ 10:46:43
URL: http://lillan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0