Glad

Igår satts det o pluggades lite. Gick väl egentligen rätt fort att göra den men eftersom jag inte hade ngn ro i kroppen o det var så fint väder ute så sprang jag ut på stan för att träffa Natta o hennes italienska vän. Skulle bara bli en snabbis men kom hem tre timmar senare. Var himla trevligt iaf! :)

-Peace on you!
- Piss on you too, you son of a bitch!

Idag blev det sovmorgon :) Föreläsning 13-16, så ska snart åka ner till centralen, hämta ut lite biljetter tänkte jag hinna med också. Blir också premiär för min nya klänning från 10 feet :) Minusgrader, men jajaaaaa... :)
Efter plugget ska jag träffa fina Carro. Så underbart bra vän, verkligen synd att vi inte ses oftare. Sen ikväll ska det väl hinnas med lite godsaker också ;)

Ja.. förresten. E en så himla rolig sak som jag e så glad över nu. Men vill nog ändå inte riktigt skriva det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0