And the wheels on the bus goes round and round...

Idag var det föreläsning i storytelling. Fick också kommentarer på sin story som man hade skrivit, så nu, surprise surprise ska alla skriva den igen o nu ändra den utefter dom tips man fick. Lite extra man ska hinna med, men det får gå det med. Håller på o kokar en stor kanna kaffe nu som förhoppningsvis ska kunna hålla mig vaken, e så himla sömnig hela tiden, ingen energi alls. Men det måste pluggas.
Imorgon e det sex timmar föreläsning i organisation, jag laddar med coca-cola! Efter det ska jag o Andreas gå på Jul på Liseberg :D Vi gör det varje år, bara myser omkring, dricker varm choklad, äter knäckäpplen (favoriten!) pussas vid vattenfallet ;) Hinner inte göra det ngn annan dag innan vi rymmer iväg, men det ska bli himla mysigt. Resten av dagarna innan avresa blir det packning, städ, tvätt, lite inhanding o plugg plugg plugg varje dag. Jaja... ska ta min balja kaffe o försöka peppa mig själv lite. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0