Ale

Har inte vart mkt spännande action i helgen direkt, men ska väl inte klaga. I fredags var det lång föreläsning nere i Varberg o sedan mötte Andreas upp mig på centralen. Tanken var att vi skulle gå o se på bio i en liten ny tappning. U2 i 3D-format , inte alls som med dom gamla röda o gröna fladdriga pappersglasögonen som härjade förr utan det här skulle tydligen va skitgrymt. 19 sa han att den börja så vi traskade uppåt till Roy. Då visar det sig att den började 18, så vi hade missat den. Tanken från början var ju iofs att vi skulle gå på Liseberg men eftersom det änna ösregnade så hoppade vi. Jahopp, vi traskade iaf vidare i regnet ner till Bergakungen för att se när Bond gick istället. Inget som passade där heller så vi åkte hem o rundade på vägen videobutiken o plockade upp en rulle - Vänner för livet. Skitbra film. Hemsk men väldigt vacker berättelse om vänskap.

Igår mötte jag upp Sarah o vi satte oss på Vallgatan för att plugga lite. En liten uppg som ska in imorgon krävde nämligen att man läste en viss bok, o den fanns det bara en utav på bibban o den hade Sarah. Så nu var dom frågorna fixade iaf. Får se om jag åker ner på föreläsningen imorgon, hinner inte riktigt egentligen.
Åkte iaf efter det ut till Ale för att sätta mig o plugga här, mkt lugnare o så slipper Andreas tassa på tå där hemma. Jaa, o nu e jag vaken igen o ska fortsätta. Så jäkla tråkigt o sitta o plugga så mkt på helgen... Men men, belöningen kommer.
Sedan kommer Andy hit, likaså min bror o hans dam så ska vi ha lite familjesöndagsmiddag ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

hej gumman!

vart har du gömt bilderna från tifot i Helsingborg?

2008-11-30 @ 21:32:01
URL: http://miaeliasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0