Tentan överstökad

Ja, nu var så äntligen ekonomitentan överstökad! Var en del av det jag hade pluggat på som kom, annat som jag tyvärr inte övat på så noga... men det kändes iaf bättre än förra gången... alltid ngt. Sen får vi väl se hur det går, världen går ju inte under om jag inte klarar det, men visst hade det varit skönt.
Ja, satt väl i 3,5 timma ungefär sedan gick jag ner på stan o mötte några andra från klassen o åt lite lunch. Sedan gick jag o Karin runt lite på stan o kikade.. Hade ju en himla massa timmar att döda i Varberg eftersom jag snart ska åka ner till Landskrona för att fira Andreas bror som fyller år idag o påsk såklart.

Jaja, jag får ta o röra mig nu tror jag, hinna gå på toa o köpa en dricka innan tåget går kanske.
So long suckers.

Nathalie, fan... finast e du!

Kommentarer
Postat av: Lillan

älskar dig min prinsessa (L) (L) (L) finns aldrig någon som kommer ta din plats i mitt hjärta!

2008-03-22 @ 10:53:52
URL: http://www.lillan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0