Mkt o göra...

Idag var det tisdag igen då.. Helgen var trevlig o avslutades med kalas hos storebror med god mat o trevligt sällskap :)
Igår var jag nere i Varberg i skolan för att gå igenom lite Knowledge Management för det nya arbetet dom släppte i knät på oss. Efter det var det lite tentagenomgång inför omtentan i ekonomi på torsdag sen var det bara att ge sig ut i blåsten för att åka hem o skriva klart reflektionsarbetet i entreprenörskap. Satt väl uppe till 23.30 med det kanske, blev väl ganska nöjd med det även om det blev djävulskt tråkigt för att sedan gå upp vid 05.30 idag o åka ner till Varberg igen.
Ja, man kan väl minst sagt säga att det e mkt plugg nu, allt på samma gång, lär väl inte bli mkt socialt liv det närmaste förutom till helgen då vi ska ner till Landskrona för att fira påsk o Andreas brors födelsedag. Förlåt för det mina kära, jag hoppas ni har förståelse.

Det som ska göras nu är:

-Reflektioner - Entreprenörskap    CHECK!
- Tenta - Ekonomi Skärtorsdag
- Grupparbete (Knowledge Management), inläming + presentation 28mars
 - Projektdagbok, inläming 31mars
- Affärsplan, inläming + presentation 1april

Ja, jag har som sagt en hel del att göra, det e inga små korta uppgifter heller.
Sitter här o kikar i kalendern o undrar hur man egentligen ska hinna med allt när jag längst ner på sidan ser veckans citat: Vänskap utan förtroende är som en blomma utan doft (Laure Conan) o kom att tänka på Natta.. Du gör mig lycklig, tack för att du e världens finaste vän. Gör allt lite ljusare iaf :)

Well well, snart kommer Andreas hem o då ska vi ta o göra lite hemmagjord pizza o sen blir det plugga ekonomi tills jag slocknar inatt.


                                                                                                                  Lovely
                                                                                                              
                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0