Kalas

Helgen började med att "Fadder Madde" skulle till Gbg i fredags o undrade så snällt om jag ville med henne o hennes kompisar på After Work. Åt en mysig middag med Andy o drog sedan ner till Bishop Arms (av alla ställen :P) o mötte upp dom. Mkt trevligt. Några timmar senare gick vi vidare till Vasastan, roligt där med! Skönt att folk fortf. har så kreativa raggningsrepliker, haha.
Var dum o lekte metreolog några ggr under kvällen... Men i vardagen överlåter jag det till andra numera. Mm, e ganska stolt över mig själv faktiskt... men det gäller ju att vara stark o fortsätta också.
Blev hemgång hyffsat tidigt iaf, promenerade runt halva staden i natten för att fördröja tiden tills bussen skulle gå.

Igår var en jätteslapp dag, tyvärr. Det var inte alls smart av mig, blir mkt mer att plugga idag då. Blev god middag igår också o lugnt tittande på Melodifestivalen hemma i soffan.

Nu håller jag på o försöker väcka Andreas så att vi kan göra oss iordning o åka ner på stan för o springa lite ärenden. Sedan blir det hem till brorsan för födelsedagskalas. Ska bli trevligt!

Frukostdags. Tjopp.


Kommentarer
Postat av: Lillan

tack gumman =) älskar dig! Puss

2008-03-16 @ 11:10:27
URL: http://www.lillan86.blogg.se
Postat av: Lillan

tack sweetypie! Hehe lite nervös blev man ju, har inte haft sån lugg sen man va 4 eller nått ^^ hahha pusspådaj prinsessa!

2008-03-16 @ 16:49:09
URL: http://www.lillan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0