Jag vet inte..

Skaffade den här bloggen för ett tag sen, hade nästan glömt bort att jag hade den. Två ynka små inlägg lyckades jag klämma dit. Varför det inte blev mer vet jag inte.. Jag vet inte om det här med att blogga är riktigt min grej faktiskt. Men det har alltid varit skönt att få skriva av sig, inte för att det alltid finns saker som behövs skrivas ner, men för att det bara är rätt avkopplande. Och för att man kan gå tillbaka om sisådär ett år och se tillbaka på vad fan det var man hade för sig egentligen. Om det nu skulle vara så att man hade gått o glömt bort det. Kanske blir långtråkigt det här, ursäktar för det.. men eftersom det har dammat igen här det senaste (eller ja, hela tiden) så e det väl ingen som lär märka det här roliga inlägget heller.
Så vad har hänt i mitt liv då? Jodå, en hel del händer, jobbigt vore det annars. Men nej, jag har börjat plugga.. Event Management på Högskolan i Borås (förlagt i mysiga Varberg), gått där sen augusti o trivs superbra! Framtiden får vi lov att se ljust på.
Ja, jag vet inte.. Mitt kära Blåvitt gick minsann o tog SM-GULD förra året o min älskade gjorde att jag fick se underbara Foo Fighters i Skotland som födelsedagspresent. Jodå, livet trallar på. Just nu har jag gått o blivit sjuk, blev det efter vi genomfört vårt första event i torsdags som för övrigt gick bra. Nog inte därför jag blev sjuk, men så ligger läget, håller på o bli frisk igen iaf så blir nog en pluggdejt hos Nattisen imorgon. Ja, vad händer mer.. massa skoj o såklart massa gammalt trökigt vardagsliv. Sambo med världens finaste som gör allt så mkt bättre så jag ska inte alls klaga.

Som sagt, vet inte alls hur mkt skrivande det kommer bli här... Förhoppningsvis blir det mer nu.

Nu ska jag se på lite Brothers & Sisters o vänta på att Andy kommer hem från jobbet´, kanske lyxar vi till det med en kopp tea.

Åh så glad jag e för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0