Ångest

Ångesten börjar krypa fram. Hur fan ska jag klara det? Ska verkligen lägga alla mina krafter på det idag så att jag kanske har en chans att klara det imorgon! Ja, det e såklart ekonomitentan jag pratar om.. Kuggade första gngen, hade iofs knappt pluggat ngt så jag förväntade mig inte så mkt mer.. Tänkte att jag bannemej skulle läsa på MKT innan omtentan men eftersom det har vart så mkt annat så har den helt kommit i skymundan.. Att jag låg sjuk två veckor gjorde inte saken bättre, hade ont i huvudet o ögonen hela tiden så kunde ju inte läsa ett dugg..
Funderade på att hoppa över den nu o göra den i Augusti istället så hade jag kunnat plugga ordentligt under sommaren, men.. jag ska faktiskt ta att försöka att göra den nu imorgon, vem vet, jag kan ju klara det så slipper jag ha den hängandes över mig, om inte annat gör det väl lite ont för självfötroendet, men... världen går ju inte under, bara att göra den i augusti igen isf.
Ska ta o hoppa in i duschen nu o sen sätta fart på allvar igen.. Blir nog att träffa Maria en sväng o repetera lite tror jag, hon ska också göra den imorgon nämligen.

Dagens humörhöjare var iaf Anders A's samtal för en liten stund sedan när han ringde o ville göra mig till TV-stjärna! Haha, jojo... GP hade kontaktat honom för att dom ville intervjua kvinnliga blåvitt-supportrar till deras webTV. Ja, det var väl gulligt att han tänkte på mig, men njae, TV e nog inte riktigt min grej tror jag.
Det gav mig ett gott skratt iaf :)
                                                                             image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0