Tråkigt väder

Himla tråkigt väder ute. Blev riktigt sugen på att sitta o ta en lång, mysig fika med gott sällskap o bara titta på blåsten så om ett tag blir det fika med Emilia o förhoppningsvis en stor kopp kaffe o kanske en bit chokladkaka ;)
Har ätit som himla mkt onyttigt denna helgen så borde egentligen inte, men kanske kan ta en pytteliten bara ;) O för att det e så tråkigt väder ute så piggar jag till det lite genom att ta på mig en knallrosa topp :)

Annars så är veckan rätt fullspäckad. Roligt! Ska jobba lite också, vet dock inte vilka dagar än så vissa planer kanske går i stöpet. Men annars ser det ut såhär:

♣  Imorgon - Träffa Manisha, kanske Sebastian o kanske Maria.
♣  Onsdag - Åka till Alingsås o träffa min moster som e på besök från Polen, ska bli himla roligt att träffa henne, inte gjort det på flera år.
♣  Torsdag - Hem till Fredrik o Malin på middag o massa vin.
♣  Fredag - Avskedsmiddag i Landskrona för Hélène som flyttar tillbaka till Frankrike.

Mm, det ska bli roligt. Hoppas Emilia ringer snart så jag kan gå. Todeloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0