Sommarlov

Igår var redovisningstentan, den sista tentan för i år. Den gick väl okej tror jag men kan verkligen inte alls säga om jag klara det eller inte. Håller tummarna så får vi se om 4 veckor.
Tiden gick fort o helt plötsligt var det sommarlov! Först blev det lite lunchlåda o sen gick jag o Manisha på stan en sväng, fick köpt mig ett linne o sedan gick vi längs strandpromenaden till Goda Hopp, lite klippor där större delen av klassen redan satt. Janna o Lotta fyllde år så dom bjöd på skumpa, himla gulligt! Sedan satt vi där o njöt i solen, var riktigt varmt! Mm, det var mysigt o hela gänget sjöng Idas Sommarvisa till lite skönt gitarrklinkande :)

Några timmar senare åkte jag, Sarah o en lite groggie Sussie tillbaka till Göteborg. Först ett besök hos Sussie så jag o Sarah kunde duscha ;) , sedan blev det ner till restaurangen där vi mötte Maria o Sandra. Var en mkt trevlig stund. Lite viskande av ja må du leva blev det till Sussie som fyllde år i helgen o utdelande av blöjor o glass :P haha.  Tycker bra om er :)

Hemma blev det bara lite slappande. Idag ska jag jobba en sväng o sedan blir det käka glass med  Sebastian.
Ser framemot den här sommaren, den ska bli mysig med mkt picknick, mkt lekande med kompisarna, mkt skratt o varma dagar, ljumma kvällar. Den ska bli fiin.

Jag drömde att jag fick en kattunge....



        
Första året här avklarat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0