Konstigt

Det e för övrigt jävligt konstigt o illa hur en en s.k. musikjournalist/krönikör på en av de stora tidningarna i detta land inte har bättre koll än vad han har. Visst får väl krönikörer tycka precis vad de vill men att inte göra sin research så att all fakta är rätt, det e fan pisamt.
Om ditt mål var att få folk irriterade så har du ju uppenbarligen lyckats.



------------------------------------------------------------

Mattorna ligger i tvättmaskinen o skumpar, jag e trött, omotiverad till allt... men kanske kan beror på tröttheten iofs. Jag hoppas iaf att jag får träffa Natta senare, hade varit mysigt.

Fingernails are pretty....

Kommentarer
Postat av: s

Kämpa på, även om tvättplanerna inte gick som du tänkt dig, hehe.

Nu sticker jag, sås es vi på torsdag! kramar den rara

2008-06-18 @ 11:04:38
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0