Igår

Igår var det ju som sagt picnic i Slottskogen. Hade köpt massa gott både att äta o dricka o hade det jättetrevligt med iaf en del av sällskapet ;) Fin dag. Sedan drog jag, Natta, Andreas o Hällås in till stan för att gå till Berså, sedan kom Sheila o Totte också. Trevlig kväll där med! Sittande dans med  Natta o Totte, tokiga generösa sthlmare, maskeradfest (för några andra då) o annat gött.

Imorgon e det  tenta i redovisning så idag blir det att läsa det sista. Det känns som det jag inte kan nu kommer jag inte kunna lära mig till imorgon heller, men ska läsa boken iaf. Så jäkla fint väder så vill ju ut o lägga mig i ngn park o läsa eller så. Ska nog bannemej göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0