Bowling

Gårdagen började med en fika med Martin o vinkade sedan av Andreas som åkte till Småland. Min älskade sötsak ♥
Blev sedan hem ett tag för lite slappande o klädbyte o sedan åkte jag ut mot Gamlestan.
Mötte upp Totte, Natta, Beppe, Beata o Cissi för lite härlig bowling. Hade skitroligt o lyckades slå 5 strikes! Har aldrig slått så många på en kväll tidigare, får väl säga att det var lite tack vare Beppe som jag tävlade mot, slutade dock med att vi fick lika många. Slutade med att jag kom 4:a men jag e lika glad för det :) Sedan åkte vi in mot stan o gick till DD för lite vin, visade sig senare att jag tydligen inte behövde så mkt igår :P Gick senare över till Rosen o dansade lite ;) Pratade massa polska med Beata också, går ju lättare med lite alkohol i blodet, haha. Gick senare tillbaka till Rosen igen o senare till BK för en hamburgare o sedan hem. Trodde jag gick hem rätt tidigt men när jag kollade klockan när jag låg i sängen var det tydligen fyra... haha.

Nu har jag precis vart nere på stan med Sarah några timmar. Fikat o snackat skit. Hittade sedan dom perfekta sneakersarna! Åhh, så fina! Precis sånna jag letat efter o mitt favoritmärke (på sneakers) också. Helt extas. Får köpa dom på måndag när lite pengar kommer. Ikväll får vi se vad det blir. Det blir lugnt iaf.                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0