Back from Skaauune

Hemma från Skåne igen. Annas student i fredags var fin. Trots att det ösregnade och blåste storm hela dagen. Vi bytte ut klänningar o finkläder mot regnbyxor under timmarna vi stod o såg på när de sprang runt den jäkla statyn sju (?) varv o åkte flak. Festen var mer finklädd och vindstilla. Var riktigt trevligt!
Helgen där nere har annars mest gått till att slappa, se på film, bada bubbel o äta god mat. Nu är vi tillbaka i Göteborg igen och har fått besök av Alexander och Elias för veckan.. Dock måste det bli en del plugg för min del i veckan.. var visst en  hel del att göra på distanskursen... Och så ska jag försöka åka o träffa min allra första lilla brorsdotter ♥

Annars försöker vi mest planera för midsommar. Och så ska det väl inredas lite också. Just nu är jag bara trött. Är glad att få sova i min egen stora säng igen faktiskt. Snart ska vi köpa en ny, blir skönt för våra stackars ryggar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha a det är väl nån från ale? för hon som drog med oss dit kände tydligen han oxå =)

2009-06-16 @ 09:56:41
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Johanna

va najs =)



hallå har din bror fått barn?? hur hände det här??

(eller a HUR kan jag väl räkna ut men...) hahaha

2009-06-16 @ 13:56:24
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Johanna

aaaw va roligt. du får hälsa ;)

hoppas vi kan ses nån dag, är lite sugen på vin ;)

2009-06-16 @ 21:56:17
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0