Igång igen.

Förkylningen börjar släppa taget om mig mer och mer så det fick bli skola för mig idag. Osäker på om jag skulle stanna hemma eller åka slutade med att jag vingligt begav mig till spårvagnen. Samma spårvagn som tre minuter senare gick sönder så fick gå istället, då började det också regna. Ingen bra start på dagen alls, skulle stannat i sängen.
Bil med tjejerna, en kaffe och fralle så fick jag vara redo för lite föreläsning. Tillbaka till verkligheten igen. Känns väl helt okej. Verkar som en bra kurs också. Känns också bra att vara på högskolan nu. Visst vi har ju alltid tillhört högskolan fastän vi gick nere på campus i varberg. Men den "stora" skolan känns bra.. det känns mer "riktigt" på ngt sätt. Inte alltid så lätt att hitta heller, men det kommer nog.

Tillbaka till Göteborg igen. Köpte lite block, beställde mitt soffbord och hämtade ut en bok. Sen var det dags att däcka i soffan med lite glass och glo på regnet. Snart blir det pizza och slapp kväll med den bästa.


Undrar för övrigt varför jag hela tiden får fel post... flera gånger sen vi flyttat hit har brevbärarn gett mig fel post. Lite störigt är det faktiskt när det händer lite titt som tätt.. Jaja, jag ska väl snart springa o kolla vem dagens brev tillhör.

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS!!

Hoppas du får en bra födelsedag och en god tårta :)

2009-09-05 @ 15:20:56
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0