Vad är det som bara går o går?

Nu e det kväll igen, var tar dagarna vägen? Var iaf nere i Varberg idag o hade en bra o intressant föreläsning i sponsring ihop med ettorna. Efter det blev det tåget hem o gick o klippte mig! Nöjd med klippet o nöjd med priset e jag! :) Ser väl ganska mkt likadant ut men det e lite utjämnat, toppat o fixat lite grann. På väg hem fick det bli en tur till Accent, köpte uppblåsbar nackkudde o tags till resväskan, bra o ha! Skulle sen till Apoteket för att köpa lite grejer där med men blev så jävla yr så jag fick så snällt åka hem. Blodsockret eller ngt som föll antar jag. Har mest vilat mig faktikskt o snart blir det käk. Efter det får det bli plugg med den stora godispåsen som sällskap, som av ngn märklig  slump bara ligger bredvid mig :)

Nää, mer intressant än så blir det inte idag. Kan la tuta till med dagens låt kanske...?

The Killers - Human

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0