I ett kallt Varberg

Igår blev det pluggdejt på Språkan med Sarah o Sussie. Skrev min företagsstory, åt veggobuffé o tjötade o flummade med tjejerna. Fast jag var nog kanske lite tråkig, satt mest o försökte skriva mitt arbete. Har ju en del att hinna göra innan jag åker så det gäller att vara effektiv. Gick bra.

Idag e vi också lediga men hoppade likförbannat på det tidiga tåget till Varberg för att sitta o pilla lite på examensarbetet med Manisha. Så nu sitter vi här, jag o Manne. Kallt e det. Omotiverad e man. Kaffesugen kanske. Åååh... imorgon ska jag klippa mig, det e ju kul iaf ;)

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

yeaaah klippa sig!!



Ska jag med göra, behövs för just nu har jag ett grått afro!! ;)

2008-11-25 @ 14:36:15
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0