Underbar tur till Helsingör

Igår åkte jag o Andreas ner till Landskrona igen. Var uppe med tuppen (5) o skyndade ner till tåget. Framme vid 9.30 o satt bara hemma i solen o slappade. Sedan bar det av till Helsingborg där vi skulle se på alla studenterna. Helt galet var det, precis som det ska. Dom har ngn tradition med att alla studenter (alla skolor går ut samtidigt) ska gå sju varv runt en staty. Såg skitkul ut! Stod sedan i solen o tittade på alla ekipagen. Sedan åkte vi till Ramlösa där vi skulle på mottagning. Var god mat, fint väder o gott sällskap!

Idag tog jag o Andreas en tur till Helsingör , bara vi för att mysa lite granna. Vi strosade på gatorna, gick affärer, åt o bara njöt av varandras sällskap. Var ngn speciell dag där också så där var uppträdande på torget o alla affärer hade rea.
Var verkligen en helt underbar dag. Jag verkligen älskar min lilla Andy ♥
Fint att man firade Sveriges nationaldag i Danmark också ;)

När vi kom hem slappade vi bara, grillade god mat. Ja, o så fick jag spö i poker också. Dålig förlorare som jag var för att Andreas mjölkade ut mig så satte jag mig här istället :P

Nu blir det nog sängen. Nattinatt



Kommentarer
Postat av: s

låter som du haft en underbar vecka, du klarar dig tydligen utan oss ;)



Nej, ikväll blir det surprise-partyt i slottskogen, synd ni missar det! vi ses när du kommer hem.

kram

2008-06-07 @ 10:07:11
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0