Sverige

Mötte upp Sebastian igår o promenerade mot Vallgatan där jag skulle gå o köpa dom söta ballerinaskorna som jag såg när jag var ute med Sarah i förrgår, dom fanns kvar o satt fint :) Ljusgröna (mintgrön?) med ett rött spänne o bruna blommor o några fåglar. Hehe, dom e jättefina! Damen i butiken var jättegullig o gav mig dom för 30 kr mindre :) Såg när jag kom hem också att dom redan var på rea, man gillar att fynda :D

Sedan åkte vi upp till Vasa o satte oss på gamla plugghaket, espresso house. Satt där ett tag o pratade o hade det trevligt, pratade om framtiden o sådär. Sedan blev det promenad ner  till stan igen, gick o bokade klipptid, sen satte vi oss o pratade lite vid vattnet. Sebastian åkte hem o jag gick o klippte mig på Frisörstaden. Bra pris o väldigt duktig frisör! Dit kommer jag nog gå igen.

Promenerade sedan upp mot Avenyn där det var tänkt att vi skulle se fotbollen. Var ju för fan storm där uppe så dom andra tyckte att vi skulle sitta på Kajskjul 8 istället så jag mötte Andreas o gick dit. Där var det mkt folk o mer blev det. Var bra stämning o många bekanta ansikten :) Bra match, 2-0 till oss. Heja Sverige friskt humör ;)

Idag blir det jobb, sedan hem till mamma o pappa. Imorgon blir det också jobb. Fredag ska jag hem till Annie som ska färga mitt hår o så blir det hem o storstäda eftersom Andreas föräldrar ska bo i bår lägenhet när vi e i Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0