"Nu börjar du snart bli stor..."

Nästan iaf. 22 år idag, grattis till mig! Känner mig väldigt mycket äldre, klokare och snyggare såklart.

Blev ett litet mysigt kalas igår ute i föräldrarnas hus som jag passade på att knycka när de var bortresta. Blev grillning, vin, tårta o sånt som hör till födelsedagskalas. Var jättemysigt verkligen! Väldigt glad för vännerna mina som kom o alla fina presenter. Manisha och Sarah sov över så det blev pyamasparty för fyra halva natten med en hel del garv. Imorse kom de så fint in med våfflor och sjöng för mig när jag låg och sov räv, bättre start på dagen går inte att få. Lite städning av huset, en väldigt välförtjänt kebab och sedan in till stan. Strosade med min man och fick en väldigt fin jacka i present, fikade lite innan vi åkte tillbaka till Ale igen för att träffa föräldrarna mina.

Nu ska jag snart krypa ner i soffan och bara ha det gött. Tack för alla gratulationer, ni är fina ni :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihih aa har pratat med dem, å det va faktiskt dem som sa åt mig att äta alvedon, det ska tydligen "driva" ut febern ehhe =)

2009-09-10 @ 13:54:02
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0