Ledighet

Ännu kommer ingen reserapport. Det kräver ju lite o bra humör känner jag.
Igår var det seminarie i organisationskursen och med den så var kursen slut. Känner verkligen att jag tycker bättre om seminarierna än dom vanliga redovisningarna vi tyvärr har jävligt ofta. Man kommer mer till sin rätt när man e i en mindre grupp o kan disskutera kring olika frågor än o bara stå där fram, inför 45 personer som alla verkar vara lika trötta på det, babbla ngt i två minuter för att sedan gå o sätta sig, kanske har man fått en fråga på sluet. Nej, tacka vet jag seminarier.

Japp, o kursen i storytelling avslutades i tisdag så nu har vi långledigt hela nästa vecka till nästa kurser börjar. Ska sitta o jobba med examensarbetet men det kommer nog ändå att vara rätt lugnt. En del av klassen åker upp till Åre imorgon men jag känner varken att jag har pengar till det eller ngn större lust, har ju aldrig ens stått på ett par skidor! Men vi ska ha tacokväll o kanske ngn mer utgång här nere istället iaf, haha, after slask i repris.

Idag blir en fullspäckad men trevlig dag. Skulle träffa Natta nu innan tolv men får inte riktigt tag på henne. Sen ska jag iaf på After Work med Mimmi för att sedan träffa Martin. Efter det kanske jag bara åker hem eller så drar jag hem till en annan kompis för att se film. Trevligt att ha mkt att göra när det bara e sånna här trevligheter ;)

Nej, snart får det bli ut i det kalla, med dom nya vinterskorna på o det stickade kapet till tröja från Zara :) Mysipys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0