Flyttens charm..

Seger mot ÖIS häromdagen satt inte fel. Det pratas dock väldigt mkt i media om hur husen på andra sidan fattighusån skakar när publiken hoppar. Vad för åtgärder som kommer att tas väntar väl att se, men att förbjuda publiken att hoppa känns bara befängt. Det måste väl finnas ngt annat som kan göras kring arenan?

Flytten närmar sig med stormsteg o det står kartonger o påsar överallt i lägenheten. Vi har lyckats bestämma vad för möbler vi ska köpa också. Blir en underbar soffa som jag kollade på för ett tag sen men som då kändes för dyr men efter lite ombudgetering så blir det den iaf o lite billigare tv-bänk o soffbord istället. Fina dom med. Blir o beställa den om en timme.. Sen har tydligen mitt nya köksbord kommit idag :) Hämtas på fredag. Fiint o flytta.
Annars e det fortf. mkt packning som ska göras och så måste jag hitta tapeter... Och Andreas åker iväg imorgon o kommer inte tillbaka förrän om en vecka, så det blir mkt jag måste fixa.

Imorgon ska vi ner till Varberg o ha seminarie, känns som en hel evighet sen. Helgen bjuder sedan på grillning hos min favorittjej, picknick i Slottskogen o fika med Annie. Ja.. o packa o pilla då..


Dags att gå..


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack ska du ha =) den e faktiskt köpt på gina tricot förra sommaren!



va mysigt med picknick i slottskogen, buhu saknar gbg!!!

2009-04-23 @ 20:21:31
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Johanna

yes kommer hem nästa onsda, åker ju till london då =)



sen kommer ja hem den 5 juni igen för sommarlov =D

2009-04-24 @ 08:52:28
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0