Sarah för hela slanten!

Sarah - Spara? Nej.. man skulle nog kunna kalla oss mer för slösa. Igår gick vi på stan o filurade lite. Åt lunch o gick i affärer. Köpte mig också ett par nya stövlar på DinSko. Dom är fina och bekväma men jag vet inte.. Dom är rundare än vad jag brukar dras till. Får se om jag hittar bättre i Köpenhamn för en bra peng (försöker ju faktiskt vara lite sparsam). Skickade hem dom till Sarah medan jag gick på fotboll. Bra, rolig match! Men att jag inte frös ihjäl! Tråkigt att Alex ska sluta... men det blir ordentligt avtackande på söndag.

Idag åkte vi ner till Varberg för att börja nya kursen - Storytelling. Verkar himla roligt! Introduktionen var slut redan 10.45 så det blev tidigt hemgång. Åkte med hem till Sarah för att hämta stövlarna o se hennes nya lägenhet. Hungriga blev vi såklart så vi åkte ner till stan för att äta o börja läsa i boken. Var rätt mkt väsen så blev inte så mkt läst. Dumt att det inte finns några bra lokaler för plugg för oss eftersom vår skola inte är här.. bibban i all ära men... nee...
Jaja, så vi åkte hem istället. Ska bannemej ha nått vårt mål till imorgon ;)
Yes, o imorgon ska jag träffa Sarah igen ;) Ner o läsa. Får kanske sällskap av Sussie o Maria också.

För att prata om rara Sarah lite mer så ska hon också med ner  till Skåne o Danmark i helgen! Skoj! Berättar mer om det när det närmar sig.. nu ska jag leta fram lite mat :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

för styrelsen. våran studentförening är ju jätte stor, så nu ska en ny styrelse tillsättas, ja hade blivit nominerad till ordförande för media utskottet, så har vart där och "sålt" mig själv hehe...så jäkla jobbigt!!! =S

2008-11-04 @ 17:51:46
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Johanna

hihin i got it!!

så nu ska valförberedelsen lägga fram sitt förslag till styrelsen, så hoppas vi att det går igenom på årsmötet om några veckor =)

2008-11-05 @ 10:41:30
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0