Blodgivare

Förhoppningsvis blir jag det iaf. Efter att ha sagt att jag ska hänga med Sarah till Droppen ett tag nu så pallrade jag mig idag dit. Men först var det skola. Föreläsningen var ja.. lite annorlunda. Men men, bara att bita tag i det, beställa boken o sätta fart. Satt sedan med Manisha ett par timmar o pratade om examensarbetet. Ja, sedan blev det Gbg o blodcentralen. Fyllde i massa papper o fick sedan träffa en sjuksköterska som ställde lite frågor till, kollade blodtrycket o tog blodprov. Så nu e det bara o vänta fem veckor på resultatet. Får se om jag kan lämna sen, man får ju tydligen sitta i karantän efter man vart utomlands. Jaja, i vilket fall som helst så känns det bra. Har man inga pengar som man kan skänka till välgörenhet så får man göra annat (självklart så borde man väl lämna även om man också ger bidrag), och som Sarah sa - när man hamnar i en situation när man behöver blod så förväntar man sig att det ska finnas där, men man måste väl själv se till att det finns ngt där.

Dagens insats blir det iaf utsett till, utan att försöka att klappa mig själv för mkt på axeln :P

Kommentarer
Postat av: sarah

jess, babe. jag är riktigt stolt över dig att du tog dig i kragen och lämnade blod. Nu går vi om ett par månader igen!

2008-11-12 @ 18:37:14
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0