Tentan...

Har hållt på att kolla om tentan i extern redovisning kommit upp på mina sidor så gott som varje dag sedan vi gjorde den. E ju så himla nyfiken av mig :)
Så skulle jag bara kolla nu ikväll om den mot all förmodan hade kommit upp. O det hade den. Jag klarade det!!!! Fasen vad glad jag är!! Stolt över mig själv. Ekonomi e ju kanske annars inte min starka sida.
Tack till Sarah o Maria som jag suttit o pluggat massa med! Det har verkligen hjälpt! Mysigt har det vart o suttit på alla dessa uteserveringar med er ♥
Åååh, så glad jag e! Då behöver man inte sitta o nöta det i sommar också.

Annars har vi vart i Alingsås o träffat min älskade moster som har varit på besök från Polen. Var jättemysigt att träffa henne igen! Var ju några år sen sist. Åt jordgubbstårta o firade hennes födelsedag gjorde vi också.

Nu blir det väl sängen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0