Skaune

Då var man nere i Skåne. Igen då! Tror inte jag har vart hemma i Göteborg dom senaste fem helgerna. En var iofs i Sthlm.

I torsdags var iaf jag o Andreas hemma hos Fredrik o Malin. Där åt vi middag o godis, drack vin/öl, såg på fotboll o på bilder dom tagit på Korsika. Sedan spelade vi också Rappakalja innan det var dags att lägga sig. Skitkul! Riktigt trevlig kväll! Sov över där o sedan fick jag skjuts hem där jag städade lite, diskade o packade våra väskor. Mötte sedan upp Andreas o tog bussen till Helsingborg.
Tog oss en kaffe där i väntan på resten av familjen. Sedan promenerade vi upp till La Petite där vi skulle ha avskedsmiddag. Var riktigt trevligt o mkt god mat, trots att jag åt en ofransk oxfilé ;)
Sent på kvällen åkte vi ner till Landskrona o bara slappade o spelade poker.

Idag gick vi upp tidigt för att allihop åka ner till Lund för att vinka av Hélène som nu skulle flytta tillbaka till Frankrike igen efter ett år i Sverige. Sorgligt såklart. Trots att jag inte bott med henne så har man ändå lärt känna henne o haft skitkul! Go tjej ;) Jaja, blir en tur till Frankrike i höst kanske :)

Nu gör vi då inte så himla mkt... Grabbarna e ute i trädgården o hjälper till att klippa häckar osv. Får la hitta ngt o roa mig med...

Tjopp

Kommentarer
Postat av: s

Låter som ni har det bra! Hur jobbar du nästa vecka? en fika på måndag? tisdag?

2008-06-28 @ 15:29:53
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0