Lyfte en bil

... med bara armarna. Joho då, det gjorde jag på två dagar. Riktigt så tufft som det låter var det ju iofs inte. Har jobbat hos pappa några dagar, i verkstan.. jo, söta flickor kan också ta i. Har hållt på att borra i jävla järnplattor vilka sammanlagt vägde 170 kg, dessa har jag sedan lyft 8 ggr, vilket blir lite drygt 1300, som i sin tur motsvarar en liten bil ;) hehe, den ni. Har grymt ont i armarna, klen som man egentligen e, men fasen, hellre få betalt för att lyfta skrot än att betala för det, eller hur? :P

Hemma kom sedan Fredrik o Malin på besök för lite kaffe o kaka. Fick jättefin väska som dom hade köpt till mig på Korsika, jättesnällt! Sedan fixade Malin mina ögonbryn också så man e fin för midsommar.

Imorgon ska jag tvätta en himla massa o senare under dagen träffa Natta :) På torsdag åker vi sedan ner till Skåne för att fira midsommar :) Ska bli skitkul!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0