Fin dag

Vaknade 04 imorse för att åka hem till Göteborg igen. Var tvugna att åka så tidigt så Andreas skulle hinna till jobbet. Kom hem o slappade framför tvn en stund o tog en lång dusch. Sedan åkte jag ner till stan o mötte Sarah, gick o åt lunch, tog en take-away kaffe/tea o promenerade genom stan. Blev en del turer in i diverse affärer :) Köpte en gul fin klänning på rut m.fl som jag ska ha på midsommar, ett par örhängen, en gul ögonskugga o delade leggings med Sarah ;)

Var en jättetrevlig dag med klassisen.

Nu blir det middag o Rumänien-Frankrike. Sedan kanske det blir hem till Natta för att se Italien-Holland.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Vacker blomma. Väldigt förrädisk tagg!
Trampade ju som sagt på en kvist med rosentaggar på igår som åkte rätt in i foten. När vi kom hem idag gjorde det ont med gick ut ändå. När jag kom hem gjorde det ännu ondare o den hade svullnat upp. Så nu sitter jag med fötterna i bad för att se till att det e riktigt rent. Blir att vara hemma o vila. Ska unna mig glass med varma hallon iaf.

Kommentarer
Postat av: s

haha, låter som vi köpt ett par leggings som vi delar på ;) Du tar högerbentet och jag vänster hehe. tack för idag.

2008-06-09 @ 18:38:05
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0