Fin dag

Idag gick man upp i helt okej tid, slappade lite hemma, åt en långsam frukost o sådär.
Sedan åkte jag ner på stan där jag mötte upp Manisha o Sebastian. Fina boråsare det där! Vi tog en promenad upp till avenyn o åt en god lunch på La Gondola - fläskfilé, pepparsås o pommes, mumma!
Efter det blev det en kaffe på Condeco o promenad på stan. Manisha skulle sedan möta upp ngn så jag o Sebastian gick runt o kollade i massa affärer. Massa hittade jag men har ju inte ett öre förrän imorgon...

Imorgon ska jag minsann tvätta igen, känns som jag gör det jämt. Sedan blir det en sväng till jobbet o sedan till Alingsås för att träffa min moster som e här från Polen.

Nu blir det väl o slappa framför tvn antar jag.,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0